A WG sajnos virtuális harkocsi torony modellezést használ. Valójában több tornya van egy hk-nak, ezért van az, hogy a HE és AP lőszerek nincsnek szétválasztva. Apró hiba, hogy emiatt az ATGM-et akkor is újratöltik - a másik virtuális tornyot - amikor az ágyúval tüzel, holott a valóságban ugye egy csöve van a hk-nak....
Az MI automatikusan átvált ágyúra, ha lőtávba ér bárm alkalmas és nincs ATGM éppen rávezetés alatt. Igenám, csak ha éppen ágyú töltése közben te kikapcsolod az ágyút, akkor marad az ATGM, ami hoppácska, töltve van, ha nem volt használva vagy az ágyú használata alatt töltik be. Ez fordítva is igaz. A 6 RoF mellett is gyak. azonnal tüzel az ágyú, ha az ATGM 2300 táján füstöl el. Tehát, ha hajlandó vagy váltogatni és mikrózni, akkor az szovjet harkocsikt típustól függően 14-18 közötti RoF-fal bírnak... Képzeld el, ahol autoloader van, ott annak sebességével tölti mindkettőt.
Emiatt van az, hogy gyakorlatilag, ha nem M1A2 jön szembe a 24 AP-vel, akkor a szovjet armored deck azonos CP erejű és azonos rangú ellenfelek esetén erőlködés nélkül ledózerolja a két decket. A top tier harckocsikat leszámítva az ATGM spam zárójelbe tesz minden kék harckocsit. A legszarabb szovjet tankos ATGM-nek C katban van 20AP-je, ahol a legnagyobb páncél 15, csak éppen az M1-en van, ami 13AP-s löveggel egy rakás szar, a másik a Leo2, ami kb ér is valamit. B kategóriában meg már ott a T-72B. 18AP löveg 2275 lőtáv, autoloader és 22AP. A Leo2A4 kivételével szinte mindent lenyomnak, akár még a 30 ponttal drágább M1A1-is néha, ha övég az első találat, mert a 15 AV az, ami kicsit sovány a 19AP löveg ellen. Apró hiba, hogy mire egyet lő az M1A1, addig kettőt a T-72B és annak is 80% körüli találati aránya van, ha az M1A1 robog a gun range felé.
Volt 4 v 4 C cat játék anno sok armored decckel. Gyakorlatilag koncentráció nélkül toltuk le a magasabb winrate-es ellent. Jött egy rakás tank mindkét oldalt és ATGM/gun váltást csináltam. Szinte instant win volt...
Eight T-62MV-1s versus eight 1A5s, a K1, and an M1IP.
Initial Pointing: 520 (minus 5 HP) points for REDFOR vs 685 points for BLUFOR
Survivors: Six missile-less T-62MV1s with 44 HP. One 1 HP K1.
Mindezt úgy, hogy a löveget alig használták és nem mondtam azt, hogy "előre". Kevesebb pontból minimális vesztességel földbe döngölték a sokkal erősebb ellenfelet és csak azért veszett oda kettő és nem egy T-62MV-1, mert az egyik 5 HP-val ment oda.
A hasonló árkategóriás kék harkocsikat, de még 85CP-ig is many vs many esetben, ha kb. azonos CP mennyiség van szinte zárójelbe teszik még akkor is, ha az ellenséges hk is 5XP-s. Képzeld el azok ellen, akik a mennyiségre gyúrnak és 2XP-es tankokkal jönnek. A support deckben hülyére gyaláztam a 3XP-s T-62MV-1 spammel mindent, amíg az ellenfél nem kezdett el M1A1 spamet még drágábbal. Mexas, Leo2, Leo1A5, Chieftain, M1IP, K1, egyre megy. a 21 AP HEAT az valami brutális.