Mondjuk ez a 8 éves duma tetszik, a 90-es évek CnCraft pixelháborúi azok tényleg sokkal komolyabbak voltak, mint az újabb Company of Heroes/Men of War/World in Conflict/RUSE/Achtung Panzer: Operation Star játékok generációja.
A valóságbaszásból általában mindig irányítás és játékmenetbeli problemák miatt kell leadni, egy 2000km/h-val száguldó vadászt megnézem hogy pakolsz bele életszerûen egy stratégiai játékba, ami nem "hipervalóságos" 9km2/négyzet mátrixszökevény TBS. A behívható légi egységgel meg az a gond, hogy semmivel nem különb megoldás mintha off map tüzérségi támogatást hívnál be, vagy a föld körül keringõ Ion ágyú súlytana le ellenségeidre hatalmas bosszúval, a pálya egy szeglete odakozmá, és az ellenfél nagyjából nem tehet ellene semmit.
Jelenleg a Wargame készítõi is vért izzadnak a játékegyensúly tuningján, és bele kell rondítsanak még a kvázi reál adatokba is, mert multiban mindig akad valami megexploitolható, ami elveszi a kedvét a többségnek. 360 egységet meg úgy kiegyensúlyozni, hogy ne legyenek az adatok teljesen légbõl kapottak a végén, de eközben minden egység lehetõleg egymástól különbözõ és használható is legyen, hát ez emberfeletti cél, átlag RTS-ek 40-50 fantázia szülte egységnél sem képesek teljesen erre.
Egyébként demo nem nagyon várható, de legalább a virágbolti változat is jó ideig késni fog a játék bújtatott ActControl(fejlesztett StarForce) védelme miatt, szóval aki ki akarná próbálni vásárlás elõtt, az így járt.