Ezzel azt akartam mondani, hogy stratégia terén ehhez vagyok szokva. Repszimben sokszor gyorsan kell dönteni, de még ott is több idõ van erre. Itt azt láttam, hogy mire megnézem, hogy mi jön, ráklikkeltem két egységre, hogy átkarolást csináljak vége is volt az egésznek.
Semiféle visszajelzést nem találtam arról, hogy mi ad fedezék bónuszt - ha van ilyen - mi az, ami képes elrjeteni - van ilyen? - egy egységet. Stb. Igen, csak 10 percet próbálkoztam, de egyeszerûen, ha összetett, akkor hülye infót oszt meg - pl. látom ellenségnél is, hogy mi hibásodott, meg ami elég nagy hülyeség - de értelme sincs, mert úgyis 5 sec alatt vége mindennek.
Azért megcsinálom a tutorialt és próbálkozom tovább, de kb. akkor lenne ennek az egésznek értelme, ha a játék sebessége kb. 5-6-szor lassabb lenne.