Hogy én is hozzászóljak én 1vs 1 2vs2 3vs 3 meccseket szeretem.(attól függ melyik,hogy épp hány haverommal játszunk együtt) Illetve néha 10 vs 10-et tolunk.
A másik pedig ami miatt írtam az egy kérdés lenne:
Hogyan számolja a páncélátütési értéket a játék? Mert eddig kétszer esett meg az velem,hogy nem vitte át a rakéta a tankot. a két durvább példa:
4 Chiftaen(nem tom,hogy kell írni) mk10-es 14-es frontpáncél
VS
Mi-35 és 4 szakaszgyalogos (Keletnémet)
Oldalról lövik RPG-vel a tankokat amik csak rpg2-esek ami nem ér sokat de az,hogy szembõl a Kokon rakétából 3db-ot kibírjon egy ilyen tank az durva.(20-as páncélátütés vs 14-es frontpáncél)
Durvább példa:
Leopard 2A4 1db
Kibírt 12db Konkurst! 16-ot lõttek rá abból 4 félrement 12 talált és nem halt meg.
Ezrt kérdezem,hogy hogyan számolja a páncélátütést a játék met az oké,hogy 1-2 rakéta nem öli meg a tankot mert mittomén rossz a szög. De a fenti kettõ példában nagyon nagyon sok rakétát kaptak ezek a tankok és nem igazán hatotta meg õket a dolog.