Megnehezíti a támadásokat az, hogy nem nagyon lehet felderíteni az ellenséges zónákat. Egy felderítõ egységnek nagyon közel kell mennie egy
erdõhöz vagy épülethez ahhoz, hogy meglássa a benne rejtõzködõ egységeket. Annyira közel, hogy felfedezik, és szétlövik.
Gyakorlatilag csak öngyilkos támadásokkal lehet kiismerni azt, hogy melyik ellenséges egység hol rejtõzik. A légvédelem esetén még nehezebb, mert általában a légvédelem hátrébb rejtõzik, mint a többi egység, vagyis nehezebb észrevenni.
Nem lehet normálisan manõverezni. Arra gondolok, hogy nem igazán lehet a legtöbb pályán (még az újakon sem) megkerülni az ellenséges zónákat normális haderõvel (tehát nem felderítõkkel) anélkül, hogy észrevennének, és tüzet nyitnának. Szerintem ha egy pályán ezt nem lehet megcsinálni akkor az túl kicsi, vagy túl sok zóna túl közel van egymáshoz. Miért baj ez ? Nem nagyon lehet például megkerülni egy ellenséges zónát azért, hogy ne kelljen a frontvonalon támadnod, illetve nem tudsz például az ellenséges zóna mögé kerülni, hogy elvágd az utánpótlását (ami szerintem fontos lenne a támadáshoz).