Mostanában MI ellen szoktam tesztelgetni fegyvereket. Tegnap kipróbáltam pár olyan egységet, amit eddig soha meg a terep hatásait próbálgattam.
A legfejlettebb jenki AV-8 meglepõen durva csapásmérõ tud lenni. Mivel lassú és az AGM-65 tûzgyorsasága nagy, ezért egy rácsapásból is tud kétszer indítani és még gépágyúzni is. A rakéta 30-as AP powerje meg elég jó. Volt, hogy két 100-as körüli árban levõ hk-t lõtt ki egy rárepülésbõl. Sajnos olyan is volt, hogy semmmit. Az a fránya random generátor... A gépágyúja sem éppen harmatos és good ECM-mel annyira azért már nem szar.
A másik érdekes kérdés a harckocsik használata városban. A program minden kis biszbasznak számolja a kitakarását, amit viszont nem látni kizoomolva. A lakótelep szerû blokkok között bujkálva a város szélés egé érdeket dolgokra képesek a harckocsik. Az épületek közötti részen képes az utak egy részére rálátni, a helikopter viszont csak igen szûk sávban lát be, tehát egy épület mögül elõvillanó SAM/AAA elég csuda dolgokra képes. A dolog szépséghibája, hogy nagyon szöszölõs.
Szólóban a különféle egységekkel érdemes megnézni azt, hogy a fire location parancsra milyen találati arányt ér el, támpontnak nem rossz. A bibi az, hogy ATGM-mel ilyet nem lehet, annak célpont kell. A fire location paranccsal azt is megnézheted, hogy mire lát rá egy egység és azt, hogy pl. erdõbõl mennyire lát és lõ ki egy tank. Fontos dolgok ezek és normális feedback csak akkora van, ha az adott egységgel bohockodsz, amit a pillanatnyi harchelyzetben nem tudsz megcsinálni idõ hiányában.