Ahhoz tényleg nagyon hülyének kell lenni. Generátort akkor cserélhetnének, ha nem volt töltés (és még akkor sem biztos, hogy a generátor hibája). Egy márkaszervizben mielõtt szembesülne az ember a számlával (nem a kötelezõ szervizekre gondolok), elmondják, hogy mi a gond, és hogy az mennyibe fog fájni. Ha az ember bólint rá, akkor lehet mélyen a zsebbe nyúlni. De ha ez nem felel meg, akkor lehet nem márkaszervizbe vinni az autót, és ott egyéb okosságra is hajlandók lehetnek.
PS: a fiam elõzõ autójánál (Fiat) fordult elõ, hogy márkaszervizben cserélték ki az alig 2 éves gyári aksiját egy öregre, pedig annak semmi baja nem volt, egész más miatt ment be a szervizbe. Azóta minden autóban a könnyen cserélhetõ alkatrészekre teszünk egy kis, nem feltûnõ jelet, így egybõl kibukik, ha valamit cseréltek.