Én nem értem ez mitõl fog kevesebb idõt elvenni a munkaidõbõl. A probléma nem az email rendszerrel van, hanem azzal, hogy azok is megkapják az emaileket, akiket nem érint. Szerintem elõször ezzel kell kezdeni valamit, mert ha így is mindenki ugyanúgy küldi majd a dolgokat, mint eddig (mindent mindenkinek), teljesen felesleges erõfeszítés.
Ettõl függetlenül belsõ kommunikációra szerintem sem az email a legjobb megoldás, hanem egy adott cég igényeihez fejlesztett célszoftver IM és fórum rendszer kombinációjában. Egy összetettebb fórum motorral nagyon egyszerû jogosultságokat kezelni, hogy ne lássa, akire nem tartozik. Persze kellhet egy pár plusz ember, aki ennek a moderálását végzi, de lehet, hogy olcsóbb, mint egy, a cikkben említett rendszert kifejleszteni (ahol szerintem szintén szükséges valaki ennek karbantartására, felügyelésére). Én biztosan valami ilyesmit fogok a cégemben megvalósítani, ha akkorára nõ, hogy szükség lesz valami ilyenre.