Nincs itt semmi flame. Két állításom volt: az egyik az, hogy nagyon nem értem azokat, akik órákig szenvednek valamivel, amire rohadt sok pénzt költöttek, és a végeredményt így is ezerszer jobb minõségben megtalálják bárhol.
Jogom van nem érteni, és errõl nincs értelme vitatkozni. Mindenkinek megvan a maga keresztje, van aki dohányzik, nekem is van két gyerekem. De ha már te asztrofotós vagy, megpróbálhatod visszaadni, hogyan hidalod át a kognitív disszonanciát, amikor összehasonlítod a saját képedet egy profi teleszkópéval.
A másik állításom az volt, hogy ezeket a termékeket valószínûleg nem a hozzád hasonlók tartják el. Másképp: az "asztrofotósok" marketinges duma, amit a cikk egy az egyben átvett, maximum a gyártó cég vágyálmairól szólnak, de ez nem a valóság. Ebben semmi szubjektív nincs: ha belinkelsz egy statisztikát a masina vevõinek vásárlói szektor szerinti eloszlásáról, meggyõzhetõ vagyok az ellenkezõjérõl.