Nos én arról beszéltem, hogy bizonyos fejlesztõk vagy játékok képesek a folyamatos megújulásra (erre mondtam a Crysis-t), míg mások nem (erre mondtam a CoD-okat).
Tökéletesen igazad van, hogy az inkább multira kihegyezett - nem rossz értelemben mondva - "tucat játákok" kevesebb ezirányú fejlesztést tudnak/akarna felmutatni, mint a single központúak.
Csak azt írnám még le, hogy az ember (legalábbis én) elvárná az elõbbiektõl is, hogy ne szinte ugyanaz jöjjön ki, mint 2 évvel korábban.
Erre írtam negatív példának a CoD-ot:
A Modern Warfare 3 a 2-höz képest a semminél éppen, hogy csak több fejlesztést tartalmazott. Csak a grafika lett jobb.
Pozítív példa a Battlefield 3:
Új engine, az elõdökhöz képest szebb grafika, részletesebb rombolhatóság, továbbfejlesztett jármûves hadviselés. Meg ott van még a Battlelog, amit lehet szeretni vagy utálni, de az is újdonság.