- a grafika/engine nagyon jó, fõleg a nagy tereknél teljesített szépen, ellenben lett pár hely (fõleg a szûk, alagutas részek) ami azért elég igénytelenre sikerült: béna textúrák, modellek.
- elég bugos - bár a patch már javított belõlük sokat, azért sikerült a kettõben is meglévõ pár enginere jellemzõ bugot átmenekíteni
- effektek: néhol nagyon jók lettek, bár némelyik pályán annyi van, hogy konkrétan játszhatatlan a játék, fõleg a vége fele a super nano suit feltöltés a sötétben minden, csak nem jó.
- kiegyensúlyozatlanság: ez sajnos sok elemére igaz. Én örültem volna sokkal több fegyvernek és annak is ha jóval használhatóbbak - a legjobb példa pl. a HL 1 ahol szinte minden fegyvert érdemes volt használni itt kb. a kettõhöz hasonlóan fogunk max 2-3-at használni mivel hol nem lesz hozzá kiegészítõ vagy nem lesz hozzájuk ammo. Kérdés persze, hogy a nyíl mellé mi értelme van másik fegyvert használni, mivel kb. sose fogyunk ki belõle. A fejlõdésnek kb. semmi értelme nincs annyira rövid a játék, köztük is azok hasznosak amelyikkel lehet csökkenteni az energia felhasználást pl. (cloak). A harcok egyébként nagyon könnyûek, ráadásul néhány helyen elég átfutni a checkpointig lövés nélkül... ettõl függetlenül voltak érdekes pillantok csak kevés van belõlük.
- történet: meggyõzõdésem, hogy az EA-nal van vmi sötét kazár aki ezekbe beleszól, meghatározza, mert a sztori balfékségével sok párhuzamot véltem felfedezni a többi EA-s (Bioware) játékkal. A Svejket azért fogjuk a legjobban utálni mert folyamatosan belemászik a pofánkba és onnan harákolja a blõdségeit...
Egyszer érdemes végigjátszani, de nekem pl. a kettõ sokkal jobban bejött.