"Érthetõ, hogy kell a "vas" a minõségi megjelenítéshez. De, mi magyarázza a KÜLÖNBSÉGET?"
Talán R* tényleg komolyan veszi az anizo kérdést. Már a GTA4 PC-s verziójában sem véletlenül volt ott az a csúszka, no meg lehet a 35 GB arra enged következtetni, hogy nem 2kb-os textúrákból fog építkezni a progi. Pontosabban szólva talán már a medium textúrák is komolyabbak lesznek, mint megszokott.
"Konzolokon is futni fog a játék. Eddig konzolportot kaptunk, optimalizálva."
Imi! Konzolon fix hardver van, skálázhatóságra sincs semmi szükség. Maga az optimalizáció is jóval könyebb, mert ha nem megy 30 FPS-el, akkor leveszik a 2xAA-t, ha úgy sem megy, akkor MQ textúrákat használnak a HQ helyett, ha úgy sem megy durván visszavesznek az anizóból. Konzolon könyebb dolguk van, de hogy szarabbul fog kinézni mint a PC-s médium (a high-nál meg nyilván) arra fogadni mernék.
"Most (ezek szerint) PC-re írt játékot kapunk, és a konzolosok kapnak "portot"?"
Ebben most ennyire nem lennék biztos. MP 1-2 konzolra késõbb készült el, mint PC-re.
"Emellett, ha fordítva lenne, tehát konzolra írták a játékot elsõsorban és portot kapunk, akkor a Grnd Theft Auto IV-fiaskóból nem tanultak?!"
Miért fiaskó? Ok, az optimalizációról õk se nagyon hallottak, de ez betudható idõhiánynak, profitorientáltságnak ---> megtehetik.
Viszont! Már akkor ha volt egy erõs PC-d, elég durván nézett ki a játék, errõl már nem is beszélve: