Most õszintén. Nem tökmindegy, hogy melyik moslékot nézi a sok birka? Mindegyik egy alávaló mocsok (mármint kertévé). Ezek a kinevelt sztárocskák percemberek, eladnak 10 cd-t, elmennek tizet haknizni aztán a süllyeszõ, szantórium, a kertévének profit. Eszközök, játékszerek. A tulajok meg röhögnek a markukba, hogy a reklámok eladták a sok értéktelen, használhatatlan vackot, a nézõ elégedett, mert minõségit szórakozott. Csak éppen a társadalom butul. De a kertévnek ez kell.
Azt a majom meg semmi mást nem csinál, mint - hozzáteszem elég gyengén, átlátszóan - játszik egy szerepet, amit a prodjússzer talált ki, mert valamivel fel kell dobni a nézettséget. Zseniális ötlet. Ha már a produktumok élvezhetetlenek, akkor legalább van egy fazsagyerek, aki legyaláz mindenki, aki miatt megnézik a mûsort, mert vagy utálják, vagy legalább szórakoznak rajta. A vicc az, hogy ennek a szerencsétlennek legtöbbször igaza is van, mert a produkciók - elenyészõen kevés kivételtõl eltekintve - tényleg ócskák. Azon csodálkozom, hogy volt akkora pénz, amivel pl. Nagy Ferót meg tudták fizetni, hogy hozsánnázzon ezeknek a senkiknek. Persze, a pénz, a Mammon, tisztelik is örök áldozattal...