Hát 1v1-ben könnyebben kialakulnak a frusztráló helyzetek (dlc commander, rossz commander választás, kiegyensúlyozatlan térképek (langreskaya).
2v2-ben a szinergikus kapcsolatok miatt eléri a tetõfokát az élvezhetõség, de még nem kezdõdik el a 6-8fõs játékok blobolása.
A sokat szidott dlc commanderek az 1v1nek ártották igazán, máshol azért ki lehet õket védeni, de 1v1-ben csak szerencsével vagy iszonyat túlerõvel fogja meg bárki is a tiger ace-t, (amit holnap még buffolnak is...)
Itt szintén a játék random faktora a legundorítóbb dolog. A saját tiger ace-t hátulról, éppen túlpörgött motorral lerammolta 1 t34, lánc leesett, löveg sérült... Másik meccsen ellenfél tiger ace-t 5 t34-el rammoltam le (elkeseredésben) (10 vp lett volna nekik hátra) mind az 5 crew shock...
Ezért nem lesz ez soha e-sport, elég csak elolvasni az snf nevezésének szabályait is:D Ettõl függetlenül jó játék persze, szeretek ezzel játszani. Bár a készítõk helyében a zászlókat kiszedném a foglalópontok közepérõl (már amúgy sincsen semmi pótolhatatlan funkciója egyiknek sem) és csak az útvonal keresõt õrjítik meg. Semosky pálya közepén a victory pont körül tiszta káoszt tud okozni egy t-70, mert nem fér át pont mellett.