Szegény Paradoxt nem kéne egy lapon említeni a 20+ dlcvel, amit kiszartak a játékhoz:) Magyarítás is biztos mod, hidd el nagyon sírnék, ha nem tudnék többé megnyitni egy Excel fájlt a nyelvi cuccokkal:) az már más kérdés, hogy játéktechnikailag komoly ára van a Paradox részérõl ennek. (és ezt õk is jól tudják) Még mindig könny gyûlik a szemembe a 100mb+-os victoria II mentések láttán és még sorolhatnám. Paradox másolásvédelemmel sem nagyon veszõdik, polygon-on volt interjú a vezérigazgatóval a témáról (rohadt érdekes cikk).
CoH-ra ráböfögik, hogy kompetitív, ezért van "alap" a dlc síráshoz. Paradoxnál, meg a (alapvetõen single player contentrõl van szó) javítással megkapod a fizetõs contentet, csak nem férsz hozzá, ameddig meg nem veszed. Csak ott unit skinek, zenék, 50 event, 1-2 játszható oldal teszi ki egy dlc tartalmát. Ott is megvolt a csendes sírás a muszlimok nem játszható mivolta miatt (hoppá dlc!), vagy csak én emlékszem rá? Átlag ember, abból a napi 4200-ból, aki aktívan játszik (jelenleg mindkét játékkal ua-ember játszik) szerinted hány használ modot? Hány ember jár érdemben fórumra tépni a száját? Mi csak hangos kisebbség vagyunk...
Egy CoH2, vagy Rome 2 (mivel immár egy családban vannak a Seganál) nem arra vannak, hogy 2+x éves életciklust lehúzzon utána meg 1-2 remek mod életben tartsa a közösséget. Megjelenés, kis dlc-k, 1 év után nagy kieg, 2 év megkövetkezõ rész. Ez a rend/trend. Egy ennyire "központi" mm-el ellátott játéknál meg nem lesz GoT mod:) meg semmi Blitzkrieg mod, mert szempont sem volt a fejlesztés során, hogy modolják. Hajamra kenhetem a free mod contentet, ha nem fogom az alapjáték kompetitív részében használni:D jó hogy "leszarom állásponton" vagyok:D