Ha a tőkeerős SEGA nem vette volna meg a Relicet... akkor megveszi más? 26.6 milla amit adtak értük nem volt az az eszetlen összeg egy 80-90+ Metacritic átlagú AAA játékokat gyártó stúdióért licenszeikkel együtt. A CoH2 pedig pár hónap múlva megjelent, februárban ehhez a Sega projekt menedzsereinek már egy gyakorlatilag kész játékot kellett látniuk.
Ezzel a tőkeerősséggel pedig felesleges jönni, szerencsétlen Eugen Systems Ubisoft alatt épp hogy ki tudta adni a RUSE-t, de már koptatták is le a francba őket, már arra sem adtak egy fillért sem, hogy a friss és viszonylag sikeres játék támogatva legyen az első pár hét után is, uborkáék csak arra vették a fáradságot, hogy az előre leszállított két DLC-t még kitolják jó drágán a morcogó rajongók képébe.
Ehhez képest Eugenék a jelentősen csóróbb Focus Home Interactive-nál előálltak egy AAA Wargame sorozattal, ahol ugyan évenként jött egy folytatás, de addig folyamatos supportot és ingyen DLC-t kaptak(újbeszélben Free DLC = régi patch - új egységek térképek játékmód, hibajavítás és egyensúlyozás mellett), a folytatások sem voltak rókabőrök, mert minden új rész nagyobb-jobb volt mint az előző, és az árakkal sem szálltak el, természetesen az előző rész tulajai kedvezményt kaptak. Ja, mindezt Linux és Macintosh kompatibilisen, ami meg tudja dobni a support költségét.
De bezzeg a mi időnkben még az Ubisoft is ződebb vót. Addig jó míg Sega él!