Az igazi játék a multiplayerben van, mert semmilyen AI nem tud olyan ravaszul, ötletesen, változatosan játszani, mint egy ember.
Akinek új a játék, és szépen, apránként akar megismerkedni a részleteivel, nem akar rögtön a mély vízbe menni, annak először kampány, aztán skirmish, aztán multi. A kampány menetében jó pár dolog másképpen van, mint a multiban, és ha valaki túlságosan hozzászokik a kampányhoz, sokat fog kínlódni a multival - ez legalábbis a saját tapasztalatom, mert én egy bő évig csak kampányoltam a coh1-gyel. Azután, hogy elkezdtem multizni, rájöttem, hogy eddig nem is játszottam igazán, és nem ismertem a játék lényegét. Az igazi sikerélmény és izgalom a multiban van, de a többi játékmód is ad persze sok szép játékórát. Skirmish (1v1 VP-re a gép ellen) azért jó, mert egyenként, időnyomás nélkül, kipróbálgathatod az egységeket, mit tudnak, hol jók, hol nem, szokhatod az építési sorrendet, mikrózást, hogy telik az idő, hogy jön a nyersanyag, ilyesmit. Ugyebár ebben a játékmódban lehet Pause-t használni. Én csak azt mondom, hogy könnyű ehhez a "tét nélküli" módhoz hozzászokni. A multiban ugye már a "bőrödre" megy a játék. Ha egy ember elver, azt már nem szívesen ismeri el a játékos (legalábbis sokan nem tudnak veszíteni), gépre meg ráfoghatod, hogy biztos magának "csalt". :) Hallottam ezt már egy párszor. Jobban fáj az egónak multiban kikapni, sajnos ez az igazság. Azért is király ez a játék, mert megtanít veszíteni, kitartónak lenni, tanulni a hibáidból. Hajrá!