Azért azzal vitatkoznék, hogy a Men of Warhoz nem kell túl sok ész. Mondjuk, ha arra gondolsz, jobban kell ismerni az egységeket a és az időtényezőt a COH-ban akkor igazad van. Lehet több "munka" van egy COH multiba, de eléggé el is tér a 2 játék felépítése (ahogy írtad).
Nekem mindkét játék tetszik (COH 2 a gépigénye miatt felejtős). AS2 nekem bejön. A Men of War-ba nincs kasszikus kő- papír- olló felépítés, és nincs benne úgymond olyan balanszt, hogy ha ellenfél X egységet hoz és akkor arra Y-nal, esetleg Z-vel válaszolok.( COH-ba megteheted, hogy rátolod a gyalogságot az AT-gunra, ez MoW-ba egyenlő a halállal).
Inkább a pozícionálás számít, meg, hogy ki látja meg előbb a másikat és hogyan reagálja le (ez közelebb áll a valósághoz is). Van annak egy feelingje mikor egy 10 MP-be kerülő gyalogossal levadászol egy 1500 MP-es nehéztankot.
MoW-ba azt nehezebb belőni (számomra), hogy mennyire éri meg babusgatni az egységeket és mikor megy figyelem rovására. COH-ba összes egységre érdemes vigyázni, az alap.