Azért gáz, mert csúsztatsz, már megint. Pont azért férnének bele a japók, mert egy kazuár RTS-ben mindegy, hogy 47mm-es fogpiszkálót, vagy 75mm-es légvédelmi halálsugarat nevezünk ki "fő páncéltörő ágyúnak" amivel Sherman-t lehet hard counterelni, a végeredmény szempontjából mindegy lesz, hogy a 160HP armor piercing sebzéshez milyen ágyú van hozzánőve. Éppen ezért a követő magyarázkodásod buta fingreszelés.
Viszont igazán sajnálom hogy leszoktál a jobb játékokról, már rég trollkodtál a MoW topikban, de azt sosem értettem mi bajod van a folytatásokkal. MoWAS ugye nem volt más mint a Men/Faces of War külön szedett kipolírozott multi része(jó drágán újra eladva persze), nagy rakás coopra kihegyezett "skirmish" pályával. Na mármost azokat viszonylag reszelővel rejszolós volt egyedül játszani, csakhogy azóta eltelt 2 DLC, egy új folytatás, meg 4 évadnyi közösségi mod halom. Így MoWAS 2-höz több(és főleg jobb) egyedül is játszható(akár SHoWWII féle kommandózós) pálya érhető el, mint a hivatalos GEM motoros sztori központú játékokban együttvéve. Az az általános különbség, hogy tesztelésnél a coop is szerepet kapott(próbálj ki egy Faces of War vagy Battle of Empires küldetést mással együtt játszani, "sírni fogsz gecó"), illetve az újak normálisan vannak megszkriptelve. Hasonlíts össze egy legújabb DJSatane skirmisht egy MoW pályával, meglátod hogy a ruszkik a saját játékuk nem tudták kezelni, mint ahogy a Best Way azóta sem tudja.