Nem ismerem a Grim Down-t, de videók alapján nagyon nem tûnik egy etalonnak.
Itt szerinted mi a baj a harccal? Azonkívül, van benne egy iszonyat elcseszett dolog ami játszhatatlanná tesz a melee (mystic warrior) karaktert. (A hagyományos armor érték hiányára gondolok. Mind az 5 ruha csak defense-t ad ami nem más mint egy dodge érték... kb semmit nem ér. Emiatt sosem fog többet kibírni egy karakter, hiába full HP minden szinten annyi ütéstõl fog kifeküdni) Vagy a nem fegyver alapú skillek (a spellek) szarok? Na ez is igaz. Sok mannába kerül és gyenge. Alapjaiban véve a harc mechanizmusa nem lenen rossz, a rage-t használó powerup dolog is jó ötlet, de mivel rage-t csak kinyírt ellenfelek után kapsz így szintén használhatatlan, mert pont egy összes csapás után gyûlik össze, addigra viszont már nem kell. Boss harc közbe pláne semmit nem ér, vagy 1-3 lövéses és annyi. Okozott sebzés alapján kellene töltõdnie.