Igen, ez a legolcsobb megoldas, ezert hasznaljak. Az uj airbus-okon sincs duplikalt hidraulika, mert nem eri meg, ha elszall a szamitogepes vezerles a pilotak amugy sem tudnak kezzel vezetni, mert a szoftver nelkul a pilota egy apro mozdulatatol is darabokra szakadhat a gep. A boeing meg kuzd ellene, de ha figyelembe vesszuk, hogy a legnagyobb gepukbe 50 emberrel kevesebb fer es megis 50 tonnaval nehezebb mint a konkurenciaje, akkor erheto, hogy ok sem sokaig hanyagolhatjak a biztonsagi rendszerek kidobasat. Ezert nincs mar hagyomanyos fek a legtobb modern autoban. Ha lefagy a szamitogep, akkor amig ujra nem inditjuk es fel nem all a gep, addig nem hat a fekpedal sem. Mostanaban ezt egeszitik ki folyamatosan online kapcsolattal, igy mar tavolrol is elerhetoek es iranyithatoak a kritikus rendszerek.
ps: A new york-i futesi rendszer gozt hasznal, nem melegvizet, ezert a cikkben emlitett bojlerek itt ipari meretu gozeloallito kazanokat jelentenek, nagynyomasu tulhevitett gozvezetekekkel a jardak alatt. Az eredeti edison fele eromu is mukodik meg es tovabbra is az latja el arammal es gozzel a varos egy reszet.