Hát srácok nem tudom hogy vagytok vele, de én pihentetem ezt a modot amíg ki nem forrja magát.
Ami marhára tetszik az maga a lopakodás a házak között településrõl településre, próbálván elkerülni a zombikat. Még a szánalmas animáció is elmegy, ugyanis ez hozzátartozik az ArmA hangulatához, azt meg lehet szokni a kisebb idegõrlõ bugokkal együtt. Szóval nagyon hangulatos a lopakodás, gyûjtögetés meg a menekülés is.
Az már kevésbé, hogy a 6-7 halálomból eddig egyet sem okozott zombi. Ugyanis rohadtul idegesítõ, hogy kb. négy óra gyûjtögetés után kapok egy golyót a hátamba a semmi közepén Dubrovka meg Krasnostav között az erdõ mélyén. Az a tapasztalatom hogy az emberek nagy része le se szarja már a zombikat meg ezt az egész túlélõsdit, hanem direkt arra megy hogy az elsõ fegyverével felkempel valami forgalmas helyre és szépen szedegeti le az elé özönlõ játékosokat, leggyakrabban nem is a felszerelésért, hanem a poén kedvéért. Nem arról van szó, én is lõttem már le embert amikor a szerencsétlen a balotai táborban próbált lelõni az egyik vadászlesrõl, hanem arról, hogy már ténylegesen nem a túlélésrõl és a zombik elkerülésérõl szól az egész, hanem a többi játékos lelövésérõl, ami egy paranoiás káosszá változtatja az egész (mondom, egyébként számomra bejövõs) játékmenetet. A bandit skin egész jó lehetett anno, legalább gondolom nem hátráltatta a csapatmunkát ez a "úr isten itt egy másik player tuti meg akar ölni" mentalitás, hanem tényleg lehetett normálisan kommunikálni. Gondolom a készítõk célja ezzel az életszerûség növelése volt, ám ez fölösleges egy olyan játékban ahol a hiányoznak a gyilkosságot gátló egyéb tényezõk, mint pl. a lelkiismeret. Kellene valami olyan megoldás, ami élesen elválasztja a banditákat a mezei játékosoktól, ugyanis számomra nevetséges hogy csak akkor tudsz együttmûködni valakivel, ha már eleve ismeritek egymást és ts-en kommunikáltok. Ez megöli az egész hangulatot.