Itt össze van szedve néhány fontos és egy rakás kevésbé fontos beállítási lehetõség.
A leglényegesebb, hogy a két állítható felbontás (a játék, és a menü) megegyezzen, és lehetõleg a monitorod natív felbontása legyen. Hogy egyáltalán miért lehet külön állítani, fel sem fogom.
A másik a vsync, azt ki kell kapcsolni a francba.
A harmadik a látótávolság. Az nagyon meg tudja zabálni a gépet. 1600 az alapbeállítás, méterben értendõ. Növelni nagyon értelme nincs, mert az, hogy többi játékost mikor látod meg, szerverbeállítás kérdése. Csökkenteni lehet úgy 900-ig, annál nagyon nem éri meg lejjebb venni.
Igazából inkább a látótáv meg a felbontás legyen nagy, mert azok a fontos szempontok, nem a textúra vagy az effektek. 800 méterrõl pixelvadászva nem igazán fontos, hogy az ellenség seggén látszik-e a pattanás, vagy sem, fõleg, hogy az egész ember vagy 10 pixel magas...
Én kilõttem még a post-processinget, mert hányok a blurtõl, illetve minden szinten kilõttem az AA-t, mert arra nulla igényem van. (A játék több szintû AA-t alkalmaz, egyrészt rárakja a növényzetre egyszer, majd késõbb a teljes képernyõre is. Menübõl a növényzet AA-ját nem lehet külön állítani, az csak konfigfájl-buherálással megy)
Másik fele, hogy a játék engine-je egy borzalmas õskövület technikailag, a lényeges dolgok semmit nem változtak a 2001-es Operation Flashpoint óta. A mozgás és nézelõdés darabos, épületekben meg szinte irányíthatatlanul szar (amíg meg nem szokod). Lehet ám, hogy nem is szaggat neked a játék, fõleg hogy olyan géppel nem is kéne, csak még nem szoktad meg, hogy ez a játék irányítás szempontjából ekkora fostömlõ.