ez a TI-s becslés nagyon alálõtt, ezt sok helyen írják. A valóság az 50%-80%-körül van...
120-as vasútvonal egy szakaszának felújítása: közgép (simicska cége) csinálja persze, 2,1 milliárd/km áron, 120-as sebességkorlátot 160-ra. Franciaországban 2,4 milliárd/km áron, teljesen új vasútvonalat építenek, 240 km/h-ra.
Egyébként ezt a felújítást a mávgép 160 milkából megcsinálná. Több mint 10x-es ár...
Ott a margithíd aminek felújítása 2x annyiba került mint az usában a grand canyonon keresztül épített új híd, és 3x annyiba mint németországban egy 2 km hosszú tengeri híd...
És nem csak a közbeszerzéseknél lopják a pénzt, lásd az áron alul eladások a haveroknak, az önkormányzatok is lopnak, az állam minden egyes szervében pénzlefolyó van.
És mint olvasható a lentebb linkelt cikkben, az állami és eu-s támogatásokat is lopják, euromilliárdokat.