Nos mivel mi már kitoltuk bogzon a játékot és a régi MP-k a kedvenceim közé tartoztak valamint utálom az ilyen újgenerációs COD szintû butított szemeteket így errõl is nyilatkoznék.
Féltem tõle hogy csalódni fogok, hogy nincs már noir hangulat, hogy bruce willises csõ script lövölde lesz a játékból. És csalódtam. Kellemesen.:)
Az elsõ pozitívum ami pofán csapott: VÉGRE NINCS életerõ visszatöltõdés!!! Nem cseszték el vele a játékot,ugyan úgy painkillereket kell szedni mint régen.
A második pozitívum a tökéletes folytatás (payne élete hogy alakult az elsõ két rész után) és a vele járó hangulat. Egy leépült alkoholiostáva lett Payne-bõl,és a játék EZT a vonalat mutatja be,valamint "viszonylagosan" a felemelkedését ebbõl az állapotból... A villogó gombok,feliratok nem a gagyi hatás kedvéért kerültek be, az alkoholtól és gyógyszerektõl flashelõ-képzelgõ Payne vízionálásai (mondjuk néha kicsit mármár túlzásba is esnek a flashelõs effektussal)...
Csõpálya? Igen,ahogy régen is. VISZONT bár a jelenetek scripteltek, mégis az ellenség az utóbbi idõk legjobb mesterséges intelligenciájával van ellátva... Gyakorlatilag normal fokozaton is nem egy szituáció volt amit vagy 10szer újra kellett kezdenünk pont a ravasz mesterséges intelligencia miatt... Fedezik egymást, amíg egy ellenféllel foglalkozunk a másik mögénk lopakodik és kivégez, bekerítenek,és kénytelenek vagyunk hátrálni amíg teljesen sarokba nem szorítanak! Márpedig sarokba szorítanak mert a nagy lövöldözésben pillanatok alatt elfogy a muníció és bizony nagyjából reális számú fegyver lehet nálunk...Nem egyszer fogyott ki játék alatt az összes..:)
15 epizód,változatos helyszínek,nagyon jól összerakott sztori,és tökéletes folytatás! Bár minden új játék így sikerülne,és nem butítanák szarba a játékmenetet...
Szinte az egyedüli negatívumként a kisebb nagyobb grafikai és "ütközés" bugokat lehet kiemelni,meg talán a kicsit túlzásba vitt flashelést.