Sot kifejezetten olyan RPG, ami a lassu lefolyasu, nem akcio orientalt.
Kifejezetten tetszik ez benne, hogy az osszetettsege nem rohanossa teszi a jatekot.
En speciel annak is orulok, aminek egyesek a steam forumain nem, hogy nem mukodik a quest marker (bugos) es emiatt oda kell figyelni a parbeszedekre es gondolkozni kell. Nem csak futas a marker fele.
A kombinaciok is jok benne, bar a fejlodes az szerintem tulontul korlatozott. Itt peldaul a karakterosztaly skilljeire gondolok, ami a szintjenek megfelelo skillpontot igenyel.
Teszem azt peldaul withcraft elso szintje 1 pontot igenyel, a masodik viszont mar kettot ami azt jelenti, hogy a karakternek 3. szintunek kell lennie, hogy a szintet 2-re tudja emelni. 3-as szinthez 6-os karakter es igy tovabb.
Ez szerintem kisse tulzo, ugyanis szinte nem lehet igy fejleszteni semmit.