hát igen a teleport vari hasznos tud lenni.. de akár még a tollpihe is.. lehet nem sebzi az ellenfelet, viszont sokkal kevesebb akciópont
Hapi, gondolom érzékenyek voltak az elektromosságra.. ha elég jó a Lore értéke a karidnak, és az ellenfélre mutatva a kurzorral megnyomod a ctrl-t, kiírja, hogy mire hány % ellenállása van.. amire negatív, az elvileg bónuszba sebzi.. annyi vele a macera, hogy nem árt megjegyezni vagy felírni sok ellenfél esetén, mert mondjuk egy karidnak jó a lore-ja, nála mûködik a dolog, de ha máson van a sor a körben, akkor csak kérdõjeleket ír ki
én amit szeretni szoktam most így a vége felé, az az esõ + vihar kombó... esõre egyáltalán nem szoktak felfigyelni, és van, hogy a viharra se.. a villámcsapása nedves ellenfélre meg halálos, ha nincs resist-je, 1000 felett lesebez vele.. ha meg beindul tõle a harc, akkor kapnak mellé egy kis területre ható jégesõt
hasonlóan gyilkos az egyik witchcraft varázslat, dead touch vagy ilyesmi a neve, kár, hogy kicsi a hatótávja, de ha ellenfél közel jön a varázslómhoz, aki rendelkezik vele, akkor nagyon rosszul jár..