Nem tudom, nekem nincs gondom azzal, hogy nem egy tulajdonságra gyúrok csak. A cuccokból van annyiféle ami ad tulajdonság bónuszt. Emellett ott vannak a tulajdonság növelõ könyvek is az End of Time-ban.
1-1 ability pont nyugodtan mehet support spell-ek miatt más dolgokra is akkor is ha nem csúcs az intelligence. Gyógyítás az mindig sikerülni fog, a magas INT (Vagy egyéb tulajdonság) csak a mennyiséget befolyásolja.
A harcosom úgy néz ki, hogy kezdeti tulajdonság pontjaiból kap 3 pontot erõre, 1-et intelligenciára és vagy 1 dex vagy 1 endurance-ra. Skill-jei elosztása 1 fegyver, 1 harcosi és 3 másik skill az indulásnál. Amint elérhetõ számára a know-it-all képesség, ami miatt romlik a viszony 20 pontot (20 pont alatt van egy picike hátrány ami a 20-as viszony romlással sem jön még elõ, de mivel mindenki alapból 50-rõl indul és nem õ lesz aki dumál másokkal így teljesen hidegen hagyja ha esetleg 30-as alap viszonnyal kéne diskurálnia másokkal) de kap cserébe 1 INT-et, akkor azt felveszi.
Ahogy fejlõdik õkelme, lett belõle lényegében egy pap, air/water varázslatokkal amikkel gyógyít vagy segít/mozgat, meg kapott earth-öt is amivel véd és segít, meg witchcraft-ot is (védelem és véreztetés). 1-1 pont ezekre elégségesnek bizonyult eddig. Amikor meg lone wolf a srác akkor több dologra jut extra pont, mivel nagyobb a készlet amibõl lehet gazdálkodni.
Az íjászom (ranger alap, hogy kapja alapból a spéci nyílvesszõket) induláskor kapott az intelligence-re is pontot, nem a javasolt elosztást használom nála sem. Egész pontosan 2 Dex + 1 Int (ez csak hogy ellenpontozva legyen a késõbbi politikus képesség hátránya) + 1 Perc + 1 Endurance vagy speed az induló tulajdonságokra adott pontok elhelyezése. DEX-et elsõ végigjátszáskor 12-ig növeltem nála, a többit tárgyakból kapta. Eddig még baja nem lett abból, hogy nem volt minden pont alapból a dex-re téve nála valamint, hogy nem lett kitolva 15-ig ez a tulajdonsága. Mivel valamiért mindig, minden esetben õ lesz a megszólított egyén (ez nálam eddig mindig a nõ volt és az íjászom szigorúan nõ lehet csak) akivel a program dumálni akar, így õ lett idõvel politikus, ami nagy elõny a meggyõzések során (1 pontot adok neki charm-ra, így a kettõt kombinálva van egy 3-as alap módosító a dumálások során). INT negatívummal jár ugyan, de õ amúgy is a crafter karakterem (scientist befigyel nála), varázslatai nem igénylik az INT-et (késõbbiekben még tanul 1 pontnyi harcost hogy meglegyen onnan a gyógyítás és kap scoundrel-t is mert az is DEX alapú az meg magas neki), szoknyából házilag tuningolt, alapból képességekkel nem rendelkezõt szokott viselni mert annak nincs INT követelménye, viszont bele tudok szépen majd rakni idõvel 4 féle védelmet is. Induló skill-jei között van 1 pont az íjon, 1 az íjász és scoundrel skill-eken, meg 1-1 a crafting és blacksmithing skill-en.
Ha megelégszel 3 karakterrel való játékkal, akkor egyik karakterednek add meg induláskor a lone wolf képességet. Õ fejlõdéskor mindig több ability pontot fog kapni, több HP-val fog rohangálni így szívósabb is és hamarabb kigyúrható valamire.
Ha meg annyira probléma a garantált siker hiánya, akkor megoldható minden scroll-okból is (azokat lehet gyártani is tonnaszám, bár nem tudod elõre mit kapsz majd, ugyanakkor lényegtelen a tulajdonsága a felolvasónak).