Nekem egyszer sem keveredtek össze a dolgaim. Berendeztem úgy ahogy nekem jó és úgy is maradt mindaddig míg rá nem böktem hogy valamelyik előre beállított szempont szerint rendezze át (ez többnyire az érték szerinti volt az alapján ugyanis piszok gyorsan rábukkantam mindenre, no nem mint ha olyan nehéz lett volna az adott kategóriát kijelölni és így direktben csak az oda tartozó tárgyakat látni). Így nekem az elhelyezés sosem okozott problémát.
Ahogy a vásárlás sem. Egy karakterem volt nekem is aki vásárolt és ha valamelyik másik karakternek akartam vásárolni és nem tudtam volna a cuccai tulajdonságait akkor csak átlapoztam rá és megnéztem a megfelelő fülön mit visel, így mindjárt ment az összehasonlítás. De alapvetően venni nem volt érdemes szinte soha semmit. Csinálni jobbakat tudtam illetve találni is azoknál amik a boltban voltak.
Amúgy érdemes lesz legalább 1 pontot tenni arra a barter-re, nem csak tárgyakból letudni azt. Úgyis lesz dögivel pont és nagyon sokat fog számítani akár 1 pontnyi barter különbség is. 1 pontnyi ability point meg elfér ott.
Inventory-ban csak akkor szerepelnek duplán ugyanazon tárgyak ha betelt az egy slotba rakható mennyiség limitjük. Ha azután fogy belőle, de addigra már vettél fel az adott tárgyból újabb adagot, akkor nem a magasabb számút fogja növelni a program hanem a frissen megkezdettet (nálam legalábbis így volt). De ez pár kattintással letudható (gyógyital kivételével nem fordult elő ilyesmi a gyógypiáknál meg gyorsan feljavítottam a gyengébbeket így nem fulladtam bele a minor healing potion-ökbe). Más esetben nem futottam még bele ilyen helyzetbe. Tárgyat kétszer sosem rakott ki nekem a program a quickbar-ra. A skill-eket kirakta de azokat meg amúgy is egyből töröltem onnan, mert nem érdekelt a dolog. Nekem csak az lehetett quickbar-on amit én ott akartam tudni.
Az új skillek elhelyezése... Én speciel nem pakoltam ki feleslegesen mindent, mert egész egyszerűen szükségtelen volt. Csak a leggyakrabban használt néhány képességet és eszközt (a lockpick csomagot raktam ki a bar-ra egy gyógyító skill kíséretében, pár védelmi meg 2-3 támadó mellé) így mindenkinél így be is telt a 10-es tömb. Nem lapozgattam újabb sorokra mert nem hajtott a tatár, nem kellett egy pillanat alatt harc közben két csapás között aktiválni valamit így nem okozott soha gondot az, hogy megnyomjam a k billentyűt és onnan kiválasszam ami éppen akkor kell a megannyi ismert skill közül és onnan aktiváljam.
A frissen vásárolt skill nevére meg csak emlékszel, nem kéne hogy gondot okozzon az alapján beazonosítani és más quickbar slot-ba tenni azt. :) Tudom, más játékok még ezen a téren is fényesre suvickolják a játékos fenekét és biztosítanak egy rakás kéynelmi funkciót, nos ez a program nem.
A térképes problémával én nem szembesültem egyszer sem, ellenben a különféle frissítések során futottam bele másba. Még a kezdeti időkben, mikor jöttek szinte naponta a frissítések, sokáig leragadtam a 53-as verziónál, mert az 57-62 és 67-es verzió szórakozni kezdett a textúrákkal (egyikben a talaj textúrák tudtak megzavarodni, a másikban a karakterek megjelenítésével volt gond, a harmadikban az AI csesződött el) azt végül ezen verzióval toltam ki mindkétszer a játékot. A frissebbekhez már nem volt türelmem szórakozni velük, hogy most épp mit cseszhetnek el és az a verzió tökéletesen működött hibák nélkül, persze megvoltak a maga nyűgjei (alapanyagok amik nem használhatóak mert nincsenek hozzájuk receptek, rossz sorrendben történő feladat megoldáskor beragadhatott a feladat listába egy feladat attól függetlenül hogy már lezárásra került, de ilyenbe kétszer futottam csak bele és egy korábbi állás visszatöltésével orvosolni tudtam a hibát).