Teljesen más élmény csak két karakterrel menni. Egy halom pénzed marad, nem kell annyifelé megosztani a figyelmed, mégis simán játszható a játék. Még nehéz fokozaton is gond nélkül teljesíthető a két hulladék kísérő nélkül is az egész sztori.
A varázslók is megspórolhatóak, de azért a két karakterednek illik tanítani pár trükköt hogy igazán jól érvényesüljenek. A witchcraft kihagyhatatlan dolog (az egyik alap varázslatával 50% resistance-t kap a varázslat célpontja, van durva sebzős hatás benne, idézés, feltámasztás, szóval igazi univerzális cucc), a levegő varázslatok (teleport és a nem sebző variánsa különösen, harcosnak meg a lightning strike) is tartalmaznak alapvető fontosságú lehetőségeket. Kell némi gyógyítás (man at arms is tartalmaz ilyet, de a víz varázslatok között vannak a hatékonyabbak). Tűz még jól jöhet.
Ranger-ednek vedd fel a guerilla talent-et és a harcokat kezd azzal, hogy elbújik (lopakodó módba megy). Innen indítva lövését máris nagyobbat sebez majd. Előtte azért kapcsold be a precizion vagy a power shot ability-jét (amelyikre szükséged van éppen) a biztosabb találatért/nagyobb sebzésért. Spéci nyílvesszők gyártására pedig feküdj rá, nagyon meghálálják a foglalkozást.
A lovagodnak kell battering ram, gyógyítás, power strike meg amit még szükségesnek érzel. Utána szabad a vásár. Neki a leech elengedhetetlen lesz, főleg ha megszerzi a witchcraft-ból a kivéreztetős varázslatot, akkor majd gyógyítanod sem nagyon kell.
Pet pal talent valakinek a két karaktered közül elengedhetetlenül fontos már a játék elejétől kezdve.
Ozzyehh:
Felesleges varázslót indítani. A kezdeti varázslatok ritka gyengék, ellenben legalább jó gyengék lesznek harcban a karaktereid cserébe és a játék jó részében bizony az ellenfél belemászik az arcukba majd és közelharcban széttépi őket. Inkább indíts valami harcost akinek te osztod ki az ability pontjait és tegyél a neked szimpatikus varázslat csoportra pontot és válassz onnan induló varázslatot. Messze életképesebb karaktert kapsz így.