Jah, simán el lehetett akadni. Akkoriban egy továbbjutáshoz szükséges rejtvény az valóban a továbbjutáshoz szükséges rejtvény volt, mert segítség nem volt. Egyszer valami fontos játéknál felhívtam a PC Guru szerkesztőségét, a főszerkesztő srác vette fel, elmondtam a problémát, ő pedig visszahívott 20 perc múlva a megoldással. :D De még a Half Life is meg tudott lepni. Odáig csak olyan fps-ek voltak, hogy teljesen lineális, egy út van, előre. Half Life-ban meg ide-oda liftezni lehetett, lementem valami generátor aljára, összeszedtem valamit, és nem volt tovább út. Az hogy vissza kell menni 1-2 szintet és majd onnan lehet tovább menni - ilyen tapasztalatom egyszerűen nem volt. Csak álltam a véget ért folyosó falánál, és méláztam, hogy ez mi. De hát erre kell menni, nem? Nincs tovább. Emlékszem egy nálam értelmesebb haverommal vitattuk meg a kérdést, arra jutottunk, hogy vissza kell menni valameddig. Na de ez egy olyan szokatlan dolog volt, hogy egyszerűen nem tudtuk befogadni. Ha egyszer lejöttünk idáig a lifttel, akkor erre kell tovább menni. Aztán végül csak visszamentem, és felkutattam az összes lehetőséget, és álmélkodva vettem észre a kijáratot, és akkor tátott szájjal meséltem, hogy bazmeg micsoda kreativitás, nem az alsó szinten van a kijárat, hanem feljebb, ááá nem hiszem el, micsoda játék, ezek a fejlesztők istenek!! :D