FPS-ekben is volt olyan, hogy kulcsot kellett szerezni egy ajtóhoz, ami egy mellékjáratban volt található. De itt egy liftrendszer volt, és odáig 10 esetből 10-szer ha már egyszer lelifteztem valahova, akkor nem kellett visszaszállnom a liftbe, mert az adott szinten vezetett tovább az út. Teljes anomália volt, hogy lejöttem valaminek a legalsó szintjére, és nincs kijárat. Angolul nem tudtunk nagyon, nem is emlékszem, hogy valami szöveggel utalt volna bármire, nem jelölte kis bizbasszal, hogy merre kellene mennem, segítség nem volt, még talán internet se volt. És akkor bámultam magam előtt a folyosó végén a falat, és teljes tanácstalanság. Egyébként ezt egyszer lépi meg a játék, szóval szerintem nem tudatos trükközés volt ez, hanem inkább pályaszerkesztési hiba volt, mert odáig csőlineálisan vezetett a játék, és onnantól is. Nem voltunk felkészítve erre a lehetőségre.