Nem baj, csak egyesek pl. emiatt húzták le a Last of Us 2-őt, hogy nem forradalmi a játékmenet, hogy ő többet várt.
Kb. ott fejeltem le az asztalt. Mert aki csinálta azt a videót kb. átaludta az elmúlt 20 évet. Ez volt a kommentem alapvetése, csak ezt nem írtam le.
Csak amikor a sajtó rendre dicsérte a W III zsenialitását minden téren, akkor én meg kerestem a kandi kamerát. Félre értés ne essék, kurva jó játék. Csak én ma ott tartok, hogy sajnos túl sokszor kell elengednem azt, hogy valódi játékmenet nincs.
Viszont emiatt tartok én ott, hogy 4+ éve nagyon kevés kivételtől eltekintve csak történet alapú játékkal tolom. Mert zárt vége van.
MI ellen játszani stratégiát nevetséges, mert nincs igazi MI. Csaló alibiző szar van. Lásd Civ. 20 év alatt semmit nem tudtak az MI-n húzni...
Viszont akkor felmerül a kérdés, hogy ennyi erővel minek játék? Ha az interaktivitása gyakorlatilag alibizés, ha lényegében nem számít, hogy milyen skilled van, milyen fegyverd, stb. A W III ilyen volt. A LVL difi számított, semmi más.
Viszont akkor lehetne az egész kevesebb harccal és lehetne ennyi erővel film is....
Tökéletesen élveztem pl. a TLoU első részét, amit úgy néztem meg.
A 90-es évek FMV játékai megbuktak, mert a technológia nem állt készen és rosszat erőltették. Igaz, hogy nem fotorealisztikusan, de ezen engineekkel tökéletes filmélmény kapható. Főleg, hogy mi az a sok szar és szemét, amit ma film címszó alatt adnak a moziban...