Nem baromság, hanem feature! Ez egy RPG! Ami -többek között- annyit tesz, hogy a karaktered és az ellenfelek is bizonyos képesség szinteken állnak. Ha egy jóval magasabb szintű ellenfélbe futsz bele, akkor azt el kell kerülni, mert még nem leszel képes legyőzni. Akkor kell ismét próbálkozni, ha már felpimpelted a karaktered vonatkozó skilljeit arra a szintre, ahol már lesz ellenük esélyed. De a dolog még ennél is összetettebb, mivel egy problémát több módon is meg lehet oldani, ezért pl. ha a karakteredet nem Rambo irányba fejleszted, hanem mondjuk lopakodás vagy tech. skilleket tolod meg, akkor bár szemtől-szemben harcolva továbbra sem fogod tudni legyőzni a magasabb szintű ellent, viszont simán elintézed őket csendben egyesével, lopakodva, vagy hekkelés által messziről szét tudod b*szni a fejüket ezernyi más módon. És akkor még a fegyverek fejlesztéseiről, kiberverekről, ruhák okos megválasztásáról és fejlesztéséről nem is beszéltem.
Szóval ez nem egy GTA, ahol csak mész és lősz és sznélkül.