Még egy vízhez kötődő perk is van, amit ha felfejlesztesz akkor nehezebben és/vagy egyáltalán nem vesznek észre a vízben. Vagy egy dlc-s tartalom lesz majd ami vízhez kötődik, vagy ja, kivették a vizes küldetéseket meg az ehhez kapcsolódó dolgokat a játékból.
Más. Azt valaki esetleg megfejtette, hogy a gyorshekkelésnél mi a franctól függ, hogy blokkolva van egy képesség? Meg mi az ami blokkolja? Pl van a "fütyülés nevű", ami az ellenség elcsalására van. Először azt hittem, hogy az akadály számít a karakter és a célpont között, de aztán volt, hogy az akadály mögött guggolva (de tiszta rálátás mellett) és bő öt lépéssel távolabbról aktiválhattam a hack-et, átléptem az akadályt, gyakorlatilag három kar hossz távolságra és köztünk lévő akadály nélkül meg "blokkolva" jelzés. Azért ez is nagyon nem frankó így, a számmal fütyülök azt is meghallaná, még ha takarás mögül füttyögök akkor is (lásd AC). Ráadásul a hekknek nem pont ez lenne a lényege, hogy ha megvan a kapcsolat, wireless ráálltam a hardware-ére akkor nem tök mindegy mi van köztünk? Remélem ezt is javítják, mert ez a hekkesdi is nagyon tré így. Ami még nem tetszik amikor nem egy ellenfelet, hanem pl egy terminált tör föl, amikor becsatlakozik a dróttal. Na ehhez a fajta hackeléshez meg valami normálisabb minigame-et kellett volna csinálni. Ezek a betű sorozatok elmennek pl az ellenségnél, ill a gyorshack-eknél. De a terminálokhoz, ajtókhoz, tárolókhoz, egyéb eszközökhöz valami mást kellett volna, valami összetettebbet. Gondolok pl a Deus Ex-re. Nem csak kiválasztassz max 4 betű-szám kombinációt, hanem látod az útvonalat, a kapcsolt adatbázisokkal, védelmi eszközökkel, meghajtókkal, amik ellen speckó programokat, vírusokat kell használni, amikor meg beriaszt rendesen fölmegy az adrenalin az emberben. Nehéz szívvel mondom, de a DE-ben a hackelés kenterbe veri ezt. Amúgy imádom, nekem ez nagyon bejön, nagyon sajnálom, hogy ilyen körülmények között kellett elstartolnia.