Eddig az volt a fő kritika, hogy túl világos meg napos. Most már az se jó, ha sötét van? Nyilván a törvénykívüli banda rejtekhelye nem egy üvegfelhőkarcolóban lesz, hanem egy lepusztult épületben, de az is nyilvánvaló, hogy pl. a sok megavállalat székhelye meg nyilván szebb épületekben lesz.
A részemről teljesen pozitív az első benyomás. Az egyetlen kritikám, ami van, hogy nem tudom mennyi lesz benne az rpg elem. Az valahogy nem tetszett, hogy olyan dolgokat próbálnak rpg -elemként előadni, hogy pl. másként oldunk meg egy küldetést. Ez teljesen oké, de engem inkább az érdekelt, hogy a képességek milyen szinten befolyásolják a játékot. Láttam rövid ideig a hackinget meg az engineeringet, de pl. a social skilleket egyelőre nem. Abban biztos vagyok, ha a cyber fejlesztéseket leszámítva a lövöldözés nem skill alapú lesz, hanem a játékos ügyességén múlik majd, mint pl. a deus exben (ellentétben a vampire bloodlines-szal pl.). Ebben azért még várok némi infot, mert egyelőre inkább Deus Ex Mankind Divided, mint Deus Ex 1.