Hát a t***m tudja mire értette, gondolom nem fog mindenütt hurkákban hullámozni a tömeg (ahogy mellesleg egy valódi városban sem), de a gameplay videóban azért elég sokat kolbászoltak mindenféle töltögetés nélkül, kocsival is (ami inkább poénnak meg átvezetésnek van, de ezzel semmi bajom). A W3-ban meg már eleve tudta az engine hogy fél órát lovagolsz és bemész tetszés szerint a házakba, külön elmondták hogy nincsen töltögetés, szóval akkor tényleg mi a búbánatról beszélünk hogy 500 métert lehet menni..?
Mellesleg engem hidegen hagy. Nyilván a tömeg nagy része kb. agyatlan AI aki annyit tud hogy le és föl sétál random az utcán. Sőt volt ilyen már néhány Hitmanben is (csak nem egy egész városban, hanem egy szűk pályán). De kit érdekel? Az egész nyilván nem egy város szimulátor, hanem egy történetmesélés, egy illúzió, ahol a bejárható területnek meg a tömegnek pont annyi a szerepe, hogy ne rántson ki az élményből egy-egy töltőképernyő, vagy illúzióromboló tök üres utca, ha már egy brutál túlnépesedett megapoliszt választottunk helyszínnek.
Az se nagyon érdekel ha a játékmechanika nem lesz különösebben nagy szám (amúgy amit eddig láttam az nem rossz, sokkal fluidabnak tűnik egy csomó dolog mint pl. a Deus Ex) - itt az egészben úgyis történetmesélés, hihető karakterek, a világ lesz az érdekes. Sajnos szerintem nagyon sokaknak nincsen már fogalmuk arról, milyen is egy jó RPG, vagy egy nagyon feelinges játék, mert a nagy elődöktől lopkodó fantáziátlan iparosmunkák és kőprimitív MMO-k lepték el a piacot...