Ugye ennek az elődje a lovaglás. Az összes olyan lovaglás szar, ahol folyamatosan nyomni kell a gombot. Melyik játékban jó a lovaglás? A Kingdomban meg a Mount & Blade-ben. Mert ott elindítod a lovat, és nem kell a W-n tartani a kezed. A Horizonban is jó volna, de ott meg a kanyarodást cseszték el, mert a kamerához kötötték, így össze-vissza tekergek vele sokszor. Így rácsodálkozom, hogy ha ennyit nem képesek átlátni, akkor hogyan alkotnak meg egy ilyen bonyolult játékot.
Szakmai kérdés: minimapról el tudom tüntetni a főküldetések nyomvonalát? Csak mert idegesít, hogy mellékküldiket akarok csinálni, de a sárga pontocskák telibe cseszik a minimapot, jelezve amelyik főküldi be van jelölve a naplóban. Na de onnan én nem tudom azt kiszedni. Valamelyik küldetésen rajta kell lennie a jelölésnek. Witcher 3-ban ezt gyönyörűen megoldották, csak az volt a térképen, amit akartam. Itt nem. Vagy nem találom. Most mért kell nézzem kötelezően az útvonalát egy olyan küldetésnek, amit még nem akarok megcsinálni?