Szerintem ennek az a pszichológiája, hogy örömet okoz megvételkor, szépen lassan kibontja az ember mert tényleg igényes dolgok szoktak lenni általában, megnézegeti, kiteszi a polcra örül neki 3 napot aztán elmúlik. Esetleg még végigjátszás után újra végignézi akkor megint egy öröm, de aztán kb csak áll a polcon és néha mikor ránéz eszébe jutnak a jó emlékek, de ennyi. Hány más terméknél működik ez a fogyasztói vásárlás öröme? Csak vannak akik rájönnek, hogy elég múlandó örömök ezek, más meg egyik vásárlásból megy a másikba és tulajdonképpen ők pörgetik a gazdaságot nem azok akik csak a legszükségesebb dolgokat veszik meg.
Én is tudom magamról hogy így gondolkodok hogy még új addig érdekes aztán viszont már csak kacat, nyűg, porfogó, vagy ha leesne eltörne csak sajnálnám stb. Lényeg a játékkal kapcsolatban úgyis az élmény lesz majd semmi más az meg egy kicsit maradandóbb lesz talán. Ja és akik nő verzióban szeretnék a szobrot ha várnak és sikeres lesz a játék majd biztos lesz ebayen a játék női szereplőiről is valami szobor.