Az igaz, hogy én sem a tudatos harcra törekedtem, hanem klikkelgessünk és majd belesétálnak, de nagyon nehéz ezt megoldani másképp sajnos. Én is élveztem mikor már csak egy rosszfiú maradt és dueleztünk akkor végre már nemcsak elugrálás és össze vissza cséphadarás volt hanem élvezhető harc.
Nézhetjük hogy lehetne megoldani, mivel egy szörnyes játék a nagyobb szörnyek elegek egyedül, de egy fojtólidérc ha maga jönne vicces lenne mint ahogy a banditák, seregek sem maguk járkálnak. Szóval beláthatjuk hogy a több ellenfelet nehezen kerülhették volna el. Akkor válasszák az assassin creed megoldást, tudod hogy körbeállnak és egyenként jönnek rád? Az is sokat lett kritizálva és nézve tényleg nevetséges érzésre még sem volt rossz, de inkább a látványosabb és szerintem jobb megoldást választották hogy legyen kaszabolás. Akinek nem jön annyira be menjen kingdom comeozni ott már 2 ellenfél ellen rájön miért nem volt reálisabb a harc a witcherben :D
A lovaglásnál egérrel kellett finoman irányítani, billel meg a nagy kanyarokat amire tényleg kissé későn reagált de valamennyire ez reális is ha azt nézzük. Kíváncsi leszek hogy a cyberpunkban milyen érzés lesz a vezetés mert mondták hogy sokszor önvezető lesz de majd vezethetünk remélem egy gta feeling meglesz minimum, ott általában eltalálják.
Igazad van de ez inkább a technológia korlátja, vagy nevezzük most level design bakinak, de ha meg nincsenek ilyen helyek unalmasnak néz ki a pálya. Egy cső játékban kevésbé fog előfordulni mert ott tudják hogy és mit fogsz bejárni. Itt meg főleg szabadtérre lett tervezve a kamera és ha a zárt terekben nem akartak átlógásokat az bizony ezzel jár minden TPS sandbox játékban de akkor itt igazából azzal van a problémád, nem hogy a többiekhez képest igénytelenül lett megoldva. Szerintem aki a régi játékok fix kameraállású majd váltogatós TPS világában szocializálódott mint a resident evilnél volt na annak nem okozott már különösebb bajt az itteni navigáció.
Kardos játék meg egyszerűen szinte mindig jobb TPS-ben mert FPS-ben valahogy még mindig bénán és nem hihetőnek néznek ki az animációk, a TPS elfedi a kis hibákat és látványosabb, bár Skyrimben szeretem én is az FPS-t de valahogy ott elég is :D
Lövöldözős meg van sok jó TPS-ben de tényleg az FPS az átélhetőbb és nagyon jól tették hogy ezt választották a cyberpunkhoz bár mintha valami GTA5 szerű megoldást gondolkodtak volna régebben hogy váltható legyen de ez sztem csak kósza pletyka nem lesz nagy váltogatás.