"De ez a falon mászó ultra hekkernindzsamesterlövész valami beteg cucc"
De nem az, mer a játék skilljeit használom. A szabályok, pedig nem feltétlenül jók. Witcher 3 a legjobb példa rá, amiben a skillesedés úgy ahogy van el lett cseszve. Rengeteg skill volt több fokozattal, de alig fejlődtél, kevés skillt szedhettél össze, ráadásul limitálták. Abban a játékban alap, hogy indulásnál csinálunk magunknak egy saját witchert induláskor. :) De van olyan játék, aminél tökmindegy. Pl. Tomb Raider legújabb részében egy pillanatra nem éreztem azt, hogy nekem kellene azonnal a sok skill. Ott is van egy méretes skillfa, de elég gyors a fejlődés, és igazából a skillek nem is tesznek sokat hozzá. Ami fontos, azt viszonylag hamar megszerezzük, a többi csak töltelék. Na most Cyberpunknál nem ilyen lesz, mer ott arról döntök, hogy tudok-e a falon mászni, átláthatok-e a falon, szkennelhetem-e az illetőt, hekkelhetem-e a rendszert/ellenséges félrobot faszit, stb. . Ezek mind hasznos, érdekes képességek.