Hogy így csinálták meg mert ez egyszerűbb volt az egy dolog, de az RPG mit jelent? Szerepjáték, szóval az RPG nekem arról szól, hogy kialakíthatok a karakternek egy fajta stílust és bizonyos módon befolyásolja ez a történetet. Akár teljesen lineáris is lehet egyetlen szállal, bár azért jó ha van valami érdekes mellékes is de a mostani játékokban egyszerűen annyi a lehetőség, mert a közönség amúgy sírna hogy jaj nincs tartalom, hogy simán elveszel benne. 4-5 szálon még kényemes követni valamit, de most pl úgy van 21 questem az említett játékban, hogy nem is veszek fel mindent, direkt kerülöm mert ha x nap múlva kezdek bele nem quest logból akarom megtudni hogy is kezdődött. Szeretem ha elkezdem, befejezem és flowban vagyok. Igaz az AC nagyon nem igazi RPG, de már megjelentek az elemek benne és volt döntésemnek hatása, ha kicsi is, de szerencsére a Cyberpunknál se a grindolástól nem kell tartanunk, se az unalmas és sablonos mellékküldetésektől az is biztos. Witcherben is szépen ugráltuk a szinteket és ott nem érződött feltartásnak a mellékküldetés mert bár ott is sietnünk kellett volna a megmentéssel, mindig volt idő mikor kihült a nyom és csinálhattuk a kis dolgainkat.