Ha le kell tudnia szállni a föhajtómüvel a rakétának, akkor dupla méretünek kell lennie v. kétszer annyit kell felszerelni azonos súlyhoz.
Ez dupla költség és nem dupla üzemanyagköltség, hanem dupla rakéta költség.
Erösen kérdöjeles, hogy le tud-e szállni a rakéta, van-e olyan leszálló rendszer, ami ezt lehetövé tenné.
A probléma megoldása egyáltalán nem egyszerü, a NASA-nak sikerült csak egyenlöre, nekik sem olcsón.
Szerintem ha lesz az ejtöernyön helyett már megoldás, akkor az az irányított zuhanás lesz valami leszálló szerkentyüvel, esetleg valami leszállást segítö földi elkapó szerkezettel.
Köztes megoldás lehet a legdrágább rakéta motor megmentése. A rakétának a legértékesebb szerkezete a motorja. Ráadásul az kicsi és relatíve kevésbé sérülékeny, mint a rakáta test. Ezt meg lehetne menteni egy erre kifejlesztett szerkezettel, pl. ejtöernyö + becsapódás elötti fékezés valahogy.