A megjelenést követõen kb 20-30 percet játszottam a cuccal. Ennek oka hogy baromi sz*rul ment a régi kártyámmal, illetve nem is tetszett igazán, (lehet pont a szaggatás volt az oka, nem tudom) valahogy számomra egy tök átlag cod szerû shooternek tûnt.
Ám a napokban elhatároztam hogy némi hw és játékfrissítés után, adok neki még egy esélyt, és hát nem csalódtam, sõõõt.
Játékmenet röviden:
Az eddigi PC-re megjelent részekkel ellentétben, itt már nem fps, hanem tps nézetben kell osztani az észt, ami elõször szintén nem igazán tetszett, de késõbb beláttam hogy jó ez így, nagyon is.
Az elsõ 1-2 pálya után kiderül hogy itt szó sincs menjél elõre és rambózzál stílusról. (sõõt ha rusholni akarunk, nagyon hamar otthagyjuk a fogunkat) Még ha nem is szimulátor szinten, de bõven lehet/kell taktikázni.
A játék során egy 4 fõs csapat áll rendelkezésünkre (ebbõl az egyik mi vagyunk) akiket utasíthatunk az adott célpontok likvidálására.
A csapaton kívül segítségünkre van még egy kis drone is, ami a pályák felderítésénél lesz hasznukra.
A fejlesztõk nem spóroltak a fegyverekkel se, egészen bõ a repertoár.
A küldetések során lehetõségünk lesz lopakodni (lesz is olyan bõven ahol mást nem is tehetünk, mert ha megszólal a riadó [megtalálnak egy hullát, vagy épp egy ellenség látja hogy a társát épp hidegre tetted] akkor mission over) helikopterrõl osztani a fejeseket, fegyveres állások segítségével védeni magunkat. Ez így annyira nem hangzik izginek, de higgyétek el, az. A játéknak valami fantasztikus hangulata van, nem is tudom mikor került a kezeim közé utoljára ilyen jó kis taktikai tps :)
Grafika:
A látványvilág nagyon felemás. Az erdõs, hegyes-dombos részek kifejezetten ocsmányak, és ez fõleg a rettentõen kis felbontású texturáknak köszönhetjük.
Ellenben az északi sarki, a belsõ teres, esõs pályák nagyon jól néznek ki, megkockáztatom hogy sokszor alulról súrolják a bf3 szintjét
Hangok:
Nincs velük baj, mint a szinkron, mint pedig a fegyverhangok jól sikerültek.
...és akkor ami nem tetszett:
- Kezdeném mindjárt a legszörnyûbbel, az átvezetõkkel. Nem a játék közbeni, hanem a prerenderelt átvezetõkkel. Ezek valami iszonyatosra sikeredetek. Komolyan mondom nem is értem hogy hogy adhattak ki ilyen munkát a kezükbõl.
- Pár túlságosan elnyújtott idõhúzó rész. (védjük az adott pontot x percig, miközben 720 helyrõl szarrá lõnek minket)