Milyen nehézségi fokon tolod? Vedd esetleg vissza 1-2 szinttel ha probléma van :)
--------
Én is belekezdtem, a felhasználói felület tényleg nagyon jól ki van dolgoznva, szinte minden magáért beszél és világos, és az hogy mindenütt vannak tooltipek egyszerûen csodálatos. Sok nagy kiadó tanulhatna tõle.
A birodalom managelése jól áttekinthetõ, de sajnos nincs benne semmi kirívó, olyan átlagos.
Fejlesztések dettó, sõt, igazából a technológiák elég laposak és unalmasak (különösen a fegyvereknél, ágyú, erõsebb ágyú, még erõsebb ágyú, nagyon erõs ágyú, szuper erõs ágyú). Nincsenek meglepetések, olyan dolgok amiért érdemes lenne hajtani a kutatásban mert esetleg alapjaiban forgatják fel a rendszert (mint a MOO-ban a repair kit, vagy a Space Empiresben a vadászok, droneok esetleg a ringworld építés lehetõsége vagy a bolygó/naprendszer robbantó fegyverek).
A csatákban a rakéták uralma tényleg feleslegessé teszi a másik két fegyvernemet, mert ugyanazt tudják, csak a 2. illetve 3. körben lesznek effektívek - ez így sztem kinyarja az egész hajófejlesztést és harcot.
Maga a csata koncepció egyébként egész frissitõ (kicsit féltem hogy nagyon szar lesz de megvan az elõnye a gyors csatáknak), bár még mindíg szeretnék látni egy olyan 4xet ahol a MOO2/Space Empires taktikai csatái megjelennek - mert ot van értelme ahajóü designnak.
Összességében azonban nem tartom hosszú életûnek a játékot. A stratégiai rész jó iparosmunka, de maga a játékélmény átlagos, felejthetõ. Nekem szerintem lesz 2-3 meccsem, aztán ennyi, nincs benne meg az a plussz ami hosszú távra élvezetessé tehetné singlében.