Az akadémiát is bal oldalon kell fejleszteni, de az messze van, ha rázoomolsz akkor ufó fejek jelzik ezt a technológiát.
A játék alakulása maga hozza mit kell fejleszteni szal csak az eleje a biztos: Kasimir efekt. Amig nincs meg terraformálás, de errõl letévedni nem szabad. Ha megvan ez a féregjárat cucc akkor adja magát hogy terjeszkedéshez kell e még terraformálós tech, vagy lehet katonaságra gyúrni :) ami Cruiser, és torpedok, illetve jobb oldalon kell a titanium.
Ha elkezdjük gyártani a Cruisereket akkor bal oldalt kell kifejleszteni 3. tech-et hogy több hajó férjen egy flottába. Az inváziós modult ne felejtsük el fejleszteni mert addig mig nincs háború de építeni sincs mit gyártsunk foglalós hajót :) amin csak is invázisó modul van semmi más.
A bolygó fejlesztést manuálisan érdemes csinálni, nekem most kb 20 rendszerem van de kibirom, mert had döntsem már el hogy hol fogok hajót gyártani hol kutatni a többi meg pénzt gyárt. Viszont ami fontos hogy minden egyes új bolygónál pénzért vegyük meg azt az épületet ami ad +10 gyártást.
Hõsöket folyamatosan venni 3-ig. 3 hõs szvsz elég, az elején mig nincs harc jól jönnek a rendszerekben. Lehetõleg 3hajós(flottás) hõst vegyünk, esetleg pilot-ot.
Diplomácia: én senkivel semmit, még csak békét se fogadok el. Maradok Cold War-ban :) arra a kis idõre :)
Aztán mikor háború van akkor nézni kell egy olyan pontot amin keresztül 'bejön' a területünkre és ezt védeni egy flottával, a hangárba meg erõsítést betenni és cserélgetni a sérülteket a frissre. Ha már jól feltápolódott a hõsünk kb 15.szint :) akkor másik hõst veszi át a védekezést és a nagytudású hõsünkkel mehetünk egy rendszerrel arrébb. Ekkorra legyen pár flotta foglaló hajó.