A 999 kört akkor írja ha valami nincs meg ahhoz a gyártáshoz/bolygófejlesztéshez. Ilyenkor ki kell azt venni és mást építeni helyette.
Elvileg minden flotta neve mellett van egy szám ami a flotta erõsségét mutatja, ha magasabb mint az ellenfélé akkor gyõzhetsz, de esélyes így is, hogy lesznek veszteségek.
Az a baj a játékkal, hogy mennyiség > minõség. Hiába van egy elit flottád aminek 80000 pont az erõssége egy 20-as szintû admiral/pilot hõssel a létezõ legjobb extrákkal ha rádugrik az ellenfél 40db 25k erõsségû flottával amibõl lehet, hogy 30-at lenyomsz csont nélkül, de utána már annyi lesz sérült hajód, hogy a maradék 10 bedarál.
Amikor megláttam az elõzõ játékomban, hogy az ellenfél 64+51-es csapatokkal mászkál abba is hagytam.
Ráadásul ha több flottád van egy bolygó körül és rádugrik 40-nel akkor nem véletlenszerûen fog támadni valamelyikedre hanem kiválaszt egyet és végigmegy rajta az összes hajójával. Szóval akármilyen fejlett a hajód (lehet maxos is), akármilyen jó a hõsöd elõbb-utõbb bedarál a túlerõ, mert az ellenfél mindig 8-10x-es túlerõben van.
Sajnos itt nem lehet megcsinálni mint a Sins of the Solar Empire-ben, hogy legyártod a capital flottát (lesz kb 15 hajód) és utána legyalulsz mindenkit mert nincs szükséged kisérõhajókra.
Én már írtam lejjebb is, hogy indokolatlanul túl sok fejlesztés van a játékban, ha kettõnek elolvastam az adatlapját akkor sokat mondok, csak kattintgatom õket be a research queue-ba és kész.
A másik problémám az az, hogy a játék közepe/vége felé már megszûnik a bolygók között utak értelme mert bármikor és bárhová oda tudsz ugrani. Nem lehet csinálni védelmi pontokat a birodalmadban, hogy ott várd az ellenfelet mint a Sins-ben, itt simán beugranak a hátországodba.