Az a baj, hogy az eladott példányszám a legfontosabb, nem maga a játékélmény, vagy a mélyebb tartalom. Igazából az nem számít, hogy ha valaki már megvette a játékot 2-3 hetet játszik vele vagy fél évet. A változatosság és a komplexitás nem okozna sokkal nagyobb bevéltet (csak a játékosok egy részénél nagyobb elégedettséget, örömet okozna), ellenben a költségeket és a fejlesztési idõt aránytalanul megdobná.
Egyébként meg lehet nézni a Steam acsikat a Total War játékokhoz. Az is sok mindent elárul. Milyen arányokban fejeztek be egyáltalán egy normál kapmányt, milyen arányban használtak egyáltalán ügynököket, foglalnak el 25 területnél többet stb. Az acsik azt sugallják, hogy még amire mi panaszkodunk, azokból a lehetõségekbõl se használják ki a játékot megvásárlók nagy része.
Köss (hasra ütés példa, nem konkrét) pl 25 kereskedelmi megállapodást, vagy 25 orvgyilkosság, foglalj el 10 tartományt. Ilyen 30-40-50%-os teljesítések vannak globálisan. Kampány gyõzelem meg 20%, Hard, már alig mérhetõ stb.