Én bevallom, hogy az RTW Realism 5.0 óta nem játszottam RTW-t, egyetlen kieggel sem és az MTW2-vel is csak egy tiszta hadjáratot. Ennek ellenére nincsenek irreális elvárásaim. Egyszerûen megértem, hogya játákmenet kompromisszumokat igényel. Nem vágom, hogy egyes ötletek átvételének mi köze ahhoz, hogy egy római specifikus dolgot nem alkalmaznak általánosan. A játéknak bizonyos szempontból egyenszilrádnak kell lennie struktúra tekintetében.
Valahol vicces, de a repszimeknél pont ilyen bibi van. Mind a DCS mind a BMS4 gépeinél van AFM, de azt az MI nem képes használni, tehát az a vicces helyzet van, hogy az MI és az ember vezette gépek nem teljesen azonosak. A különbség lehet, hogy kicsi teljesímény terén, de akkor is zizis ez több szempontból is. Na, képzeld el ezt, hogy nem kétfajta modell van minden téren, hanem mondjuk csak a 6-8 legnagyobb népnek - rómaiak, görögök, spártaik, karthágóiak, egyiptomiak, stb. - minde egyede struktúrával bírnak. Ez kell lekezelni az MI-nek, az utánpótlásnak, az egyésgmozgató kódnak, stb. ---->
Áh... Tök reménytelen egy olyan korban, mikor az új kiadású játkokba javító patch-csel is gyakran showstopper bugokat tolnak bele idõnként... Lásd TES V Skyrimet, amikor egyetlen rezisztanci nem mûködött az egyik frissítés után...