Engine-t kellett valtani, az varhato volt. A kezdeti terveket (eredeti Reiza rF1 + valami latvany render; pl. Unreal) "gyorsan" elvetettek. Az S397 egyuttmukodes miatt, az rF2 lett volna a logikus lepes, a pletykak is arrol szoltak. De sajnos az rF2-engine fejlesztese, finoman szolva is, eleg docogosen halad, es ketseges a komolyabb elorelepes.
Az iR logikusan felejtos; a SimBin "keves"; Kunosek non-stop techdemot gyartanak, kompromisszumokkal, faragva/egyszerusitve a technikabol a jatekossag elonyere. Persze, nem a technikatol lesz valami jo, de az AMS (hasonloan az iR-hez vagy az rF2-hoz) elsosorban HC verseny szim, amihez "kell" a technika.
Raadasul a Madness (CARS2) csaladbarat engine (ISI-bol gyurtak), talan egyszerubb atallni. Es jelenleg technikailag (napszak, idojaras, realroad [livetrack], gumi es FFB) ez a legreszletesebb es legfejlettebb. Amit valszeg/tuti az CARS2 megjelenes ota folyamatosan fejlesztenek.
A CARS2-bol az "osszeszedettseg" es "befejezettseg" hianyzott. Ismerve az AMS-t, es azt, amit kihozott abbol az engine-bol a Reiza, az AMS2-bol eleg jo dolog sulhet ki. Nem fognak bankot robbantani vele; a CARS(2) eloitelet es a Reiza-licenc-lehetosegek koorlatozzak a dolgokat.
De eppen a "kulonleges" tartalom az, ami kicsit kiemelei a tobbiektol, igy ami hatrany, talan meg elony is lehet (nem a GT3/Ferrari/supercar gyujtogetos reteget celoztak meg).